OBS! Nu på lørdag d. 13 juni fra ca. 12, er der barnedåb i pavillonen ☀️ Søen er åben som normalt, men vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ekstra liv, hygge og snak ved pavillonen. Vi håber på jeres forståelse – og ønsker familien en rigtig dejlig dag! 🫶🏻